reklama

Mám obavy a kliknem. A vy?

O rizikách prechodu na jednu zdravotnú poisťovňu sa toho porozprávalo už dosť – doplatia na to pacienti, zdravotníci aj celý systém. Ja tomu verím. Neviem ako vy, ale mám z toho všetkého obavy. A zároveň mi nedá okomentovať, ako sa k tomuto paškvilu chce minister najnovšie dopracovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Hromadnú primpomienku odporúčam do pozornosti všetkým, ktorým nie je jedno, čo, ako a s akými následkami vyvádza minister zdravotníctva Ivan Valentovič.

Na začiatku bola jeho idea, mohli sme s ňou nesúhlasiť a kritizovať, no svojím spôsobom bola poctivá vo svojej otvorenosti zaviesť jednu poisťovňu, súkromné zrušiť a akcionárom vyplatiť náhradu. Teraz je tu nový návrh s rovnakým cieľom, no odlišnými prostriedkami. Minister ide vytlačiť súkromné poisťovne z trhu nevýhodným nastavením podmienok – obmedzením vyplácania zisku, znížením správneho fondu či zmenou vlastníctva financií na správu. Ani sa tým netají, i keď v dôvodovej správe k predloženému návrhu novely tento cieľ neuvádza. A nechce ho ani naplniť priamočiarymi prostriedkami a chlapsky priznať, že keď dám niekomu v podnikaní červenú, treba si vyrovnať účty.

Keď som sa o tom bavil so známym právnikom, povedal mi, že týmto počinom minister skĺzol do najhlbšieho právneho bahna. Táto veta ma utvrdila v presvedčení, že musím niečo urobiť.

A tak robím. Pripojil som sa k hromadnej pripomienke na internete. Klikol som na http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=274152

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem totiž mlčať a pozerať sa, akým dilentantnským spôsobom minister a vláda rozvracajú zdravotníctvo. Ak máte podobné nepríjemné pocity a obavy, urobte tak tiež. Máme čas do 13. júna. Urobíme aspoň niečo preto, aby sa odvrátil návrat k jedinej, všemocnej, arogantnej poisťovni - Všeobecnej zdravotnej. Aby sa už neopakovali nákupy informačných systémov za miliardy korún priamym zadaním. Aby neboli všetky naše peniaze v rukách niekoľkých mocipánov, ktorí budú rozhodovať podľa pochybných individuálnych záujmov.

 

Milan Galbo

Milan Galbo

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekar ktory odisiel do Canady ked mu bolo najhorsie, a ktory sa vracia na Slovensko ked mu je najlepsie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu