reklama

Považuje nás Fico za idiotov?

Niekedy mám ten pocit. A horšie je, že ho začínam mať čoraz častejšie. Veď ešte len nedávno som počúval Dialógy v rozhlase, kde premiér Fico tvrdil po neúspešných pokusoch o vyvlastnenie poisťovní a ďalších dvoch pokusoch ich z trhu diskvalifikovať, že chcú súkromné poisťovne vytlačiť postupnými krokmi z trhu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

A teraz po ani nie pár mesiacoch, už tvrdí, že mu vôbec nejde o vytlačenie poisťovní z trhu a dokonca Valentovič si dovolí s ignoranciou jemu vlastnou tvrdiť, že ich návrhy ani nezakazujú zisk, ani nerušia poisťovne. Tak ja sa pýtam, čo teda robia?

Zakazujú vyplácať zisk, čo je základná motivácia pre efektívne hospodárenie. To vie snáď už aj malé dieťa. A pán premiér ešte s demagógiou jemu vlastnou neustále opakuje, ako na začiatku roka nabehnú poisťovniam peniaze a oni si z toho odrežú časť len tak a povedia, že to je ich zisk. Nuž, pán Fico, z komunistických príručiek ste sa asi nedozvedeli, že zisk je úplne prirodzená motivácia. A to nielen pre poisťovne, ale aj pre lekára, ktorý vás lieči či pre pekára od ktorého si kupujete chleba.

Poisťovňa predsa musí najprv zabezpečiť liečbu poistencom. Na to, aby si vyplatila zisk, nemôže si dovoliť mať ani jedného človeka na čakacej listine. Musí nakupovať starostlivosť, lieky, pomôcky, zabezpečovať množstvo úloh zo zákona, kontrolovať poskytovateľov, strážiť kvalitu poskytnutej starostlivosti a tak zároveň šetriť peniaze, ktoré môžu ísť pre ďalších poistencov. No v podaní pána premiéra je to je odmena za ničnerobenie. Aká úbohá demagógia. A vraj sa im skladáme na drahé autá a mramorom vykladané budovy. Ale kto má tie mramorom vykladané budovy? Ja viem len o Všeobecnej a mojom článku, ako si dala zrekonštruovať budovu za 200 miliónov . Z našich odvodov a našich peňazí.

Kam to až povedie? A kto vlastne platí odvody - štát či my, ľudia? Každý má právo vybrať si, kto mu bude za jeho peniaze zabezpečovať starostlivosť. Ak sa mi nebude páčiť, že má moja poisťovňa zisk, odídem z nej napríklad do poisťovne, ktorá ma stratu. Ale stále mám právo výberu. To je pre mňa alfa a omega. Môcť si vybrať. Komunisti na výber bohužiaľ nedávajú.

Milan Galbo

Milan Galbo

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekar ktory odisiel do Canady ked mu bolo najhorsie, a ktory sa vracia na Slovensko ked mu je najlepsie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu